Dina andetag

Jag har mött din blick ungefär elva gånger idag, och jag blir helt kär i dina ögon. Dina fina skinande blåa ögon.
Dina blickar förföljer mig och jag vill inget annat än att bara springa fram till dig, släppa allt och kyssa dig. Men det tar såklart stopp och skulle aldrig göra det utan att veta, utan att tveka.

Jag var smart och gå samtidigt som dig, för då kanske jag skulle våga prata med dig. Men jag gick två steg bakom dig, du visste inte om jag fortfarande gick bakom dig så du kollade bak och jag mötte din blick. den otroligt vackra blicken
Jag stannade till, och tog upp mobilen och slog in nummret till en annan men ringde aldrig.. Eftersom då kanske jag inte går fram till dig. Nu ska jag gå över övergångstället, jag gör över och du fortsätter åt andra hållet. Vi går och kollar på varandra, tills ett hus kom iför då ville jag springa tillbaka. Men det tar stopp..


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vilken gullig text! Din kärlek?



Svar: Vadå vart jag tagit vägen? Jag är här..?

2008-08-15 @ 22:01:55
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 så får du 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-15 @ 22:08:47



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0