Du var min anledning att stanna kvar här

Hemma! Köpte inget. Haha, gick bara runt.
Jag ska snart äta, sen ringa marcus och se om han vill träffas en snabbis, annars stannar jag väl hemma och kollar på sex and the city.
Sista sommarlovsdagen, sorligt! Men det har varit långt och det ska bli skönt och komma tillbaka till vardagen igen, jätteskönt faktiskt!

Min älskling har köpt en ny mobil idag, eftersom hans lillebror la hans andra i toaletten, bra danne! Men baby köpte en iphone ( heter dem så ? ) 3G. Han var iallafall jättenöjd med den, och han ska gå och flasha lite med den nu. Han börjar ju skolan imorgon också. Haha.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0