Duschen

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ja, ni läste rätt, jag ska hoppa in i duschen. smågrodorna! Sen återkommer jag igen. Men visst har jag blivit bra på och blogga igen? säg det ! säg det !
Tina håller på och lämna tillbaka alla saker hon lånade av mig igår, hon och jimpus var på rockfest! ( eller, det var födelsedagsfest, men rocktema, avis ... )
Efter jag har duschat ska jag försöka lägga in bilder. Orkar inte...
Jag måste, jag vet.. tvinga mig!
Nej nu ska jag gå och duscha, tvätta mitt .... nyfärgade hår och efter skriver jag, om jag inte somnar. Är så himla trött. Just det! Ska inte lämna er. moha! Jag ska på bio på torsdag, spännande! Eller alltså inte kolla på bio. Men sällskapet, sommarflört? Skulle inte tro det va?
Nej, vi hörs igen. Om ett litet tag. Håll ut, nej.
Ni vet att jag älskar er läsare, ni får mig att le och må bra. Pusss! Over and out

Kommentarer
Postat av: Anja

Vacker bild

2008-08-04 @ 23:39:55



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0