............................

V a d  h ä n d e r  h ä r  n ä s t ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lina? Lillasyrran?

Hur mår du? Är det strul igen? Sitter du i skiten igen?

Hoppas ingenting har hänt. Ring mig nu syrran. jag älskar dig!

2008-08-31 @ 13:55:52
Postat av: P

Hej Lina. Lilililililina menade jag. Haha!

Jag tänkte bara säga, hej. Eller egentligen inte, tänkte säga förlåt för att jag har gjort detta. Allt är faktiskt mitt fel. Det är jag som har satt dig i detta helvete, denna skit.

Du har alltid sett upp till mig, du ger mig komplimanger. Berättar att jag är bra och inte är så värdelös som jag säger. Men ändå har jag bara gett dig massa skit. Och jag tänkte säga förlåt. Och jag har försökt och ringt dig hela dagen, varför svarar du inte? Jag vet att det är ditt nummer. Är inte dum. Så jag kom på att jag kan skriva det här i bloggen, för detta kommer du se. I know that.

Men jag vill att du ringer mig någon dag, eller svarar när jag ringer. Hoppas du mår bra.

Du är värd, guld. Mer än så. Du är bra, bäst. Bättre än bäst!

/ Patrik

2008-08-31 @ 14:01:50
Postat av: Lina

Sandra: Jo, jag sitter i skiten igen. Jag ringer dig nu nu nu nu! Älskar dig massa!



Patrik: Hej Patrik.

Vad kul att du äntligen har insett att du satte mig i skiten. Eller kul och kul, bra kanske?

Såklart jag inte svarar när du ringer, jag är rädd att du som vanligt ska berätta hur värdelös jag är, och därför svarar jag inte. Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag har inget och säga förlåt för... Jag satte inte dig i skiten, utan jag tog dig därifrån. Men du bytte plats på dig och mig, du tog himlen, och jag helvetet. Jag ringer väl dig någon dag, om du inte skriker på mig. Vill att allt ska bli bra igen, att vi ska vara lika bra kompisar igen. Vi delade allting. Tillochmed våra liv. Du var som min storebror.

2008-08-31 @ 14:07:30
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0