Feber ger trötthet

Jag gick ur sängen, gick på toa, sen in i köket, tog ett glas jucie och gick och hämta lilla sebastian som låg i soffan, la han brevid mig i sängen och nu är jag så himla trött. Funderar på och sova faktiskt.
Det är skrämmade, det är feber´n.

Mamma kom hem för ett litet tag sen, fast hon gick igen. Men hon lämnade min strepsils. Det blir bättre i halsen av dem. Tack gode gud!
Jag funderar på och ta en kall dusch, men jag kanske somnar medans jag duschar! Och det är inte första gången jag gör det. Ni vet.. Komma hem på morgonkvisten och ska ta en dusch, så slutar det med att man sitter och sover mot väggen. Haha, så snyggt!

Ska även klippa håret idag, jag gör det själv. Måste ta bort det slitna, eller mina slitna toppar. Sen min färgning. Nej, men ni! Jag ska nog ta och kolla på film nu. Får se vad jag ska titta på. Någon mysig. Hihi, puss på er!

Ps. Skulle bli glad om ni kommentarade. Ds.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0