För mig är ni allt

Jag vill hälsa till några speciella personer här i bloggen. Hoppas ni ser och tar åt er!

Isabelle ; Jag tycker om dig, du är speciell. Jag saknar dig, och hoppas att vi ses snart. Lycka till på sjödal nu. 93an som går på gymnasiumet, de ni! Säger ju det.. Hon är unik. Älskar dig tvillingsyrran!
Jimme ; Brorsan, du är så himla bra. Du är barnet som gud glömde från början. Du var på noll, och nu har du nått ditt mål, du är grym. Du vet vad jag pratar om. Jag älskar dig så himla mycket, utan dig hade jag nog inte suttit här och skrivit detta. För mig, så är du bäst i hela världen. Allt du har offrat för mig.
Kusin sofia ; Jag saknar dig, hoppas att jag får träffa dig snart! love you
Jim ; Du och jag har det svårt nu, vi ska klara detta, tillsammans! Jag älskar dig.
Angelica ; Våra tider, haha. Du är grym!
Josefine ; Från trean till nu. Alla minnen, alla skratt. Du och jag!
Natalie rolin ; Du är en cool tjej, du får mig att skratta!
Natalie bt ; Du och jag, jag tycker om dig. Jättemycket!
Jessica ; Kommer ihåg när vi var småttingar och var med varandra varje dag. Du har samma humor som mig, och det är bara med dig jag skrattar som mest. Tycker om dig!
Marcus ; Jag vet inte vad jag ska säga, jag älskar dig så himla mycket. All kärlek jag känner för dig går inte och beskriva. Jag tycker verkligen om dig!
Laget ; Jag gillar er.


Kommentarer
Postat av: natalie

hjärtat . §

2008-08-21 @ 21:47:37
URL: http://naataliiees.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0