Fredag

Hej änglar!
Förlåt om jag inte har skrivit något idag, men orkar inte heller berätta om dagen.
Just nu ligger jag i min säng, med en sovandes isabelle brevid mig. Hon kom upp till mig runt tio för att hon Åhade vägarna förbi, men det sluta med att hon somnade. Haha!
Men iallafall, kan berätta kortfattat om dagen.

Hade två lektioner. Åt lunch i skolan för första gången på flera månader. Var ute med natta och natta. Träffade jim. Vi gick runt. Träffade bella.

Kortfattat ja, men har även köpt en mössa idag. Hihi, den är mysig. Kan visa bild senare. Nu, eller snart ska jag sova. Är verkligen urtrött! Tack och lov för sömn. Love you

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0