Gäääääääääästbloggaren marcus

Hej alla bloggnerds!
Jag är inne och skriver på Linas blogg, riktigt spännande!
Har alltid undrat hur det här går till, men efter nån minuts tänkande så hittade jag där jag skulle fixa allt. Thehe!
Hon kollar på sex and the city, och det går inte och prata med henne då. Tråkigt. Men ja, jag accepterar det! :)

Jag och Lina skulle in och äta imorgon, torsdag! Jag fyller ju år då. Mamma och pappa skulle hänga på, men så kommer båda vi på efter ett tag tänketid. Jag har en jättejätteviktigt träning imorgon, hon förstår. Och Lina han sin första innebandyträning för säsongen imorgon. Och jag är lite krasslig i halsen, så vi sköt upp det. För mig spelar det absolut ingen roll. 17 är ändå en jävla skit ålder. Haha! :D
Nu ska jag tralla vidare, nej skojar bara. Ska ta och sova snart. Skönt, är helt slutkörd. Tränade nyss. Lina vet inte att jag skriver, men ja. Hon ska sova strax. Hon skriver imorgon som vanligt. Bloggnörden. Höhö! :D
Vi hörs säkert igen! :D

Ps! Jag hoppas du ser detta Lina, men jag älskar dig så mycket, så himla mycket! Du vet detta med kärlek, allt om mig och sånt. Du är bäst! Bäst av alla. Ds.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis till marcus

lycka till mellan er

ni är bara för söta :)

2008-08-20 @ 23:59:50
Postat av: Adam

grattis marcus och lycka till i framtiden mellan er två

2008-08-21 @ 13:35:56



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0