Goddag!

Tjena.
Jag vaknade klockan 6 av jimpas alarm. Då skulle vi åka hem, eller iallafall jag. Han skulle åka och jobba, och jag orkade inte följa med, inte idag.
Men både jag och Jimmie somnar om, vaknar 07.40 och springer till bilen, eller vi gick nog. Trötta, jag hade världens packning och ont i hjärtat och revbenen fortfarande.
Jag kommer väl hem runt halv tio eller vad den var, kollade inte på klockan utan la mig i sängen och skulle vila i tio minuter, men jag somnar och vaknade halv ett istället! Haha, skönt iallafall.

Jag kunde inte sova inatt, hade så ont. Men jag somnade nog till vid tre, halv fyra. Så jag tog nog igen sömnen nu, så skönt!
Nej, måste duscha snart. Ska ju iväg på bio ikväll, puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0