Godmorgon!

Godmorgongodmorgon!
Såhär lite i efterhand, vaknade vid halv nio, nio. Skönt och börja gå upp tidigt, jag tycker om det. Man kan ligga och dra sig ett bra tag. Och slipper sova bort halva dagen, jag gillar morgonen. Även om jag är trött då. . .
Somnade tidigt igår kväll, så himla skönt! Men jag var jättetrött och ganska ledsen, så det var skönare och somna. Och tada! Jag vaknade på ett ganska så strålande humör, sa för mig själv som jim tvingar mig till - Idag kanske jag får träffa honom!
Men liksom, igår funkande det ju! Så kan inte turen (Eller oturen? ..) ligga på min sida idag igen.

Har inte planerat något idag, som igår. Men det är dem dagarna som blir bra. Oplanerade... Inga höga förväntningar, inga besikelser.

Ska ta och måla på nagellacket nu, puss på er hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: emilia

Tack så mycket :)

2008-08-31 @ 11:14:59
URL: http://lifeisajoke.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0