Godmorgon!

Godmorgongodmorgon!
Vaknade halv elva, men orkar inte skriva blogg, men jag gör det för eran skull.
Idag har jag inte planerat att göra något, kanske glider över till någon och kollar på film. Marcus har hela huset för sig själv i en vecka. Tre våningar, jättestort hus och lyxvilla som han sover i själv. Skulle aldrig ha vågat! Haha.
Nej men min bebis är modig så han vågar sånt ;) Det är nog bara jag som har sett på för mycket skräckfilmer.
Mamma kom nyss hem så hon håller på och gör två mackor åt mig, hihi. Snällt va? I love you!

Känner för och skriva en djuptext nu, får se om jag gör det. Får se.. hmm.
Aja, puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0