Godmorgon

Vaknade nyss av mamma väckte mig, vet inte varför men ja.
Jag har världens huvudvärk idag och mår illa.. Lyckat!

Kan berätta lite kort om gårdagen, vi tog tåget in 03. Träffade bella och angelica också. Så alla vi gick dit.
Sen när vi kom dit och letade efter emma och micky så hittade vi inte dem men vi såg simon så vi gick till donken med honom, där bt gjorde bort sig men ja.
Jag, natta och rolin stog och dansa till någon spansk musik, riktigt bra!
Efter det gick vi tillbaka dit och träffade bella, jag satt på och papperskorg hela kvällen, natta och bella stog över mig och dansa till det lite ibland så jag höll på och åka ner. Haha! Hade riktigt kul. När vi åkte hem så gick vi till gp och åt.
Det var en kille brevid mig som var packad och skulle skoja till det hela tiden.
Han : En pommesfrittallrik ( stavning ?) utan pommes!
Jag : Men då får man iallafall en tallrik!
Rolin, han och jag : Hahahahah!
Ja, det var min kväll iallafall, folket jag var med är bäst så därför hade jag kul. Jag tycker om er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0