Godmorgon

Mina hjärtegull.
Jag är urvilad, men urtrött! Vaknade runt sju när min bror sa : Nu åker jag, ring om det är något.
Så gick han, han skulle jobba. Den stackarn. Men mitt alarm var på så jag låg och drog mig i en timme, sen reste jag mig upp. Gick in i duschen, och nu sitter jag här.Eller jag har läst mångamånga bloggar!
Mitt bloggsug är ju lite sådär..

Ska snart torka sen platta mitt hår, sen fixa hårförlängningen. Haha, vilket jobb! Önska mig lycka till
Men vi hörs innan jag åker, puss!


Kommentarer
Postat av: patricia

vem är din favorit av systrarna olsen? :)

2008-08-23 @ 09:43:02
URL: http://human.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0