Hårt spel

Jag gick med i din fåninga lek, men du fick mig att ge upp. När jag gick med i dem, så tänkte jag att dem var för enkel. Men eftersom jag gav upp - den som är med i leken får leken tåla.
Du spelade ett hårt spel, nästan ovanligt hårt. Men jag ledde över dig, i din fåniga lek.
Men när jag var som bäst, sa du hur usel jag var, och i dina ögon så kan jag inte vinna..
Då tappade jag allt, min ledning, min styrka, mina känslor för dig, allt förvandlades till hat och jag började känna mig mer och mer dålig.
Jag kämpade mig upp, jag började komma ifatt dig. Men du påminde mig om hur usel jag var. Och tankarna om hur du tyckte om mig fick mig och må illa.
Jag gav upp det vi hade, och jag ångrar mig inte..

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack så mkt, detsamma. du är jättesöt:)

2008-08-19 @ 01:44:36
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0