Heartbeats



Jag gick ut och träffade jim, vi satt och prata och sånt. Orkar inte skriva något stort om det.. Sen gick han och jag tog en promenad, rensade skallen. Men lyckades inte. (Det låter bättre om jag säger att jag lyckades)
Tänkte hur jag skulle försöka berätta allt för Marcus, tvekar inte en sekund just nu och ring och berätta. Men måste ta det face to face, måste.
När jag kom hem storstädade (och gör fortfarande) mamma mitt rum. Så jag sitter i vardagsrummet, och klagar över min träningsvärk i hela kroppen..
Lyssnar på musik från 90 talet, ashäftigt! Videon är när några tjejer åker skateboard, i kläder som ser astuffa ut. Ska lägga in det i inspretionsmappen på datan!
Vi ska snart äta, min favoritmat! Bakpotatis med någon jättegodröra och sånt. Mums säger jag bara. Vet inte vad jag har gjort för att få denna mat, kungligt!

Nej, ska fortsätta och skriva ner coolakläder i mappen nu. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0