Heaven

Har skölt mitt ansikte i kallt vatten sju gånger nu, jag är pigg. Men har ont i hjärtat fortfarande. Men det gör inte lika ont längre, jag skakar lite. Men andetagen är starkare nu.
Tror att jag stuntar i och åka till sjukhuset, men om det känns värre måste jag åka in.

Ska iallafall färga håret ikväll, bra det! Ska även äta snart, gott. Fick bestämma middag ikväll, och det är bra.
Men mina solstrålar, ska börja leta efter mina innebandysaker (som har gått och gömt sig)
Vi hörs senare! Ps. Mår bättre nu också! Ds

Kommentarer
Postat av: Natalie

det är bra det att du kommer imorgon så får jag träffa dig :D. Har inte träffat dig sen vi va på ikea och det är länge sen :O haha. bra att du mår lite bättre nu i alla fall <3

2008-08-10 @ 17:15:17
URL: http://natalierolin.blogg.se/
Postat av: Natalie

det är bra det att du kommer imorgon så får jag träffa dig :D. Har inte träffat dig sen vi va på ikea och det är länge sen :O haha. bra att du mår lite bättre nu i alla fall <3

2008-08-10 @ 17:17:41
URL: http://natalierolin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0