How you remind me.

Har nyss målat mina naglar. blod rött, dö sexigt!
Medans jag satt vid sminkbordet och målade och tänkte så kom jag på att jag har krav eller hur man ska säga, kanske inte krav. Men saker jag alltid gör, nästan...

  • Börjar alltid med ringfingret till höger när jag målar naglarna.
  • Kollar i dataskärmens sken hur långa mina naglar är.
  • Dricker te med extra mycket mjölk när jag är ledsen.
  • Tänker i fem minuter om jag ska platta håret eller ej. Även om det inte behövs.
  • Säger att jag har slutat svara på sms från mitt ex, när jag igentligen smsar med honom 55 % av tiden jag är vaken.
  • Jag säger alltid att jag inte har någon bild på mig själv på mobilen när någon säger att jag ska mmsa en bild.
  • Jag läser bara några speciella bloggar, sen får det vara.
  • Ibland gör jag grisljud ifrån mig när jag skrattar, så brukar jag skylla på någon annan.
  • Jag sitter alltid på kanten av mig säng och bloggar, när jag är ensam. Sen gör jag något annat eller lägger mig tillrätta i sängen.
  • Mina jackor ligger på en stol i mitt rum för jag inte orkar hänga av mig dem i hallen. Min bror gör exakt samma sak. Sen får vi skäll av mamma och pappa för det.
  • Jag står och skådar mig själv i mina kläder i en speciell spegel i mitt rum, för jag står "skyddat" då. Så inga grannar kan se mig.
  • Jag öppnar ytters sällan mitt skåp i skolan per dag, ibland skippar jag det helt. För jag har nästan alla böcker i väskan..
  • Jag äter inte i skolan, för jag skäms när folk ser maten på min tallrik och när jag äter, vill jag bara bort därifrån.
  • Jag hatar när det blir varmt under täcket och därför kan jag avstå från täcket..
  • Jag tar upp min msn efter 5-10 minuter och ser om någon rolig är inne. Om det är någon rolig inne så stuntar jag ändå i honom/henne.


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack så mycket

2008-08-05 @ 01:34:31
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Taack :P

2008-08-05 @ 01:37:11
URL: http://pygmeanna.blogg.se/
Postat av: anna

svar: min design? jag tar det som en komplimang :) hehe

2008-08-05 @ 01:45:47
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är coool som fan måste jag påstå,

Diggar din stil, du borde fan bli modell Jävlar vad stor du skulle bli assååå! Faaaaatta?!

jag vill vara som dej, för du är så cool trk jag,

sluta aldrig blogga, för då vet jag inte vad jag ska läsa,

2008-08-05 @ 02:35:24
Postat av: Karin

Godmorgon får jag väl säga då xD

Kul lista föresten ^^,

2008-08-05 @ 10:48:23
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Lina

Marie : Haha, oj. Tack så mycket!

2008-08-05 @ 11:34:46
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0