I fucking hate you!

Hejsan, och godmorgon!
Jag vaknade halv tre av att Matte ringde mig, haha. Och jag somnade väl inte förän fem, halv sex imorse. Väldigt jobbigt.. Men iallafall, jag och mamma gick till Bareko och köpte nya innebandy skor och klubba. Väldigt nöjd.
Ikväll ska jag träffa matte och jag har ingen aning vad vi ska göra, först skulle vi kolla på bio, sen kolla på film hemma hos honom, sen åka in till stan. Vi vet inte..

Jag börjar bli sjuk, har ont i halsmandlarna och skit. Mamma börjar tro att halsflussen kommer tillbaka nu, inte första gången. Fan!
Aja, nu ska jag ta det lugnt tills matte ringer, då sticker jag. Hörs ikväll älsklingar. Tycker om er.
Puss

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag köpte också nya innebandyskor, vad köpte du för några? :)

<3

2008-08-07 @ 17:44:27
URL: http://natalierolin.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha, då har vi likadana ;)

köpte också såna (a) <3

2008-08-07 @ 18:05:52
URL: http://natalierolin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0