Jag älskar min isabelle

Jag ska sova hos tvilling isabelle inatt, hihi. Myso! :D
Så jag åker inte till mammsen och pappsen. Så det blir en hel helg utan föräldrar, puuuuuuuuuuhh. det behövde jag!
Känner för att skriva en text, men jag kan inte sätta ord på saker och ting längre.. claes fel! ( ... Nej, han heter inte claes, men han är lite "hemlig" än så länge.. )
Och tänker inte svara på några frågor om kärleken längre, och nej jag och marcus är inte tillsammans, har ingen kille och nejnejnej!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Usch! Otrohet är ju bland det värsta som finns. Min förra pojkvän var också otrogen, eller han var tillsammans med en annan samtidigt som med mig. Det är bara att lämna direkt, fastän det är väldigt svårt ibland! "/

2008-08-23 @ 16:18:29
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas det blir mysigt! :)

2008-08-24 @ 00:53:31
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0