Jag är goda tjejen som dör i slutet.

Jag ligger på magen, benen uppsträckta i luften i min säng. Men laptopen framför mig.
Ur högtalarna kommer en låt, sorligare får man leta efter.
Jag väntar på godmat som mamma och pappa håller och laga. Jag kan inte gråta för då måste jag sminka om mig.
Smätan inom mig vill bara komma ut, men jag håller den inom mig. Vill inte dela med mig av mina sorligheter..
Pratar med en kille som jag gillade, men han är för självupptagen. För komplicerad, för mig iallafall.
Klockan står på tjugo över fem. Klockan tickar segare bara ju mer jag kollar på den. Hur ska jag fördröja tiden? Lyckas aldrig med det..

Kommentarer
Postat av: cissi

spela the sims (;

2008-08-07 @ 20:28:30
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0