Jag försöker bara sluta älska dig



Jag måste sluta tro att vi hade det bra, för vi hade det inte bra.
Jag måste sluta tro att jag fortfarande betyder något för dig. För ibland tror jag att du kanske fortfarande älskar mig. Men du älskar mig inte längre, du gör inte det. Du skulle nog inte kunna älska mig igen. Och jag skulle nog inte kunna hata dig, men ändå älska dig. Jag kan inte älska dig, för det du gjorde mot mig, och dem andra..
Du rubbade ett helt liv, eller många liv. Du rasade mångas liv, och du satte upp hinder på livets väg. Som jag än idag får kämpa imot och förstöra.
Jag kan säga att jag har kommit över dig, och det har jag. Men när jag ser bilder på dig eller från våran tid. Så blir mitt hjärta tungt, det svider och gör ont..

Kommentarer
Postat av: natalie

sötnos :)

2008-08-16 @ 17:36:11
URL: http://naataliiees.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0