Jag hade allt, kärlek och lycka

Hej alla!
Idag har varit en jättebra dag!
Var inne i stan med kai, han bjöd mig på mat och jag köpte en svart vit adidas tröja!
Vi gick runt och prata om allt! Sen gick vi av i stuvsta och missade bussen så vi gick en bit. Där väntade vi och sen kom filip cyklandes förbi. Men han hann inte prata för han hade bråttom, kul och se han iallafall!
Sen åkte jag till tomtberga, kollade på träningen. Sen kom jocke, tommy och någon simon (?)
Så vi kollade på krille när han tränade, sen gick vi hem till tommy och christer, sen drog jag hem.

Skrev lite kortfattat bara, annars skulle jag nog få skriva långtlångt med mitt trasiga tagentbord..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0