Jag må vara ung och dum, men jag är inte den som knullar runt.

Kan inte sova, eller har inte försökt. Men jag blev så bloggsugen!
Har ju faktiskt inte bloggat så himla mycket den här veckan, men somsakt. Även jag ska in till the voice med micky, emma och nattapatta imorgon ! Måste bara säga att jag och natta hade riktigt kul idag.
Vi satt och skrattade i säkert en halvtimme, åt massa saker. Det såg ut som hon slickade mig när hon skrattade och jag låtsades att njuta, och då skrämde hon mig och sa : Tänk om John fotar nu!
Haha, så vi skrattade ett bra tag åt det.
Våran humor kanske?

Nejmen ni, jag ska ju upp skit tidigt imorgon.. Så vi hörs, puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0