Jag ska nog köpa!

Kollade in Nattas blogg (bjuder på en länkning, eftersom jag inte brukar länka. ha!) att hon hade gjort egna almanackor, har tidigare sett det på kissies blogg men orkar inte klicka in på hemsidan då.
Men i vilket fall så gjorde jag en almenacka nu, och blev ganska nöjd med dem.
Kanske ska ta och inskaffa mig en sådan? Skulle kanske passa alla tider och inte missa några saker här i vardagen? Det är en stor fråga som jag vill räta ut mitt frågetäcken på, haha!

Klicka här och gör en egen almenacka!


Kommentarer
Postat av: Natalie

tack för länkningen får jag säga då ;)

<3

2008-08-09 @ 23:30:41
URL: http://natalierolin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0