Jag tänker ofta på oss

Din hand skulle nog passa i min hand, lika med dina läppar skulle passa mot mina.
Dina stora röda läppar, dina fina blåa ögon. Jag blir såld på dig. Dina blickar, ditt leende, din blyghet och din osäkra stil. Några säger att du skulle vara bra för mig, för vi är lika men ändå så olika. Och du är den goda lilla killen som väntar på den rätta.

Jag blir imonderad av dig, för du är dig själv. Du försöker inte vara någon du inte är, och för du kan så mycket..
Du vet precis som jag att livet är ingen dans på rosor, men du har ändå inte varit med om saker. Du har bara fått höra saker, hur hemskt det är.

Jag kan sitta och stirra in i väggen, och se dig framför mig. Se hur du ler. Se din lycka och se hur du får mig och bli kär. Du gjorde inget, du gjorde mig kär, utan att du gjorde något.

Jag tycker om dig, eftersom du är den du är, du accepterar att du blev den du är


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0