Jag trodde aldrig

Mitt liv var uppbyggt, allt var perfekt.
Allt var helt perfekt, som mitt liv var innan detta hände. Helt helt perfekt. Ingen kunde tro att jag skulle bli den ledsna, sårade flickan.
Jag låg i din famn. Du tvinade mitt hår mellan fingrarna. Och ibland slet du till i håret, jag fick lite ont men sa inget. För du fastnade bara med håret mellan fingrarna.
Du luktade gott, som du alltid gjorde. Du försökte förklara något om morgondagen, men jag låg mest och njöt och kunde inte lyssna utan att börja skratta. Och det gjorde dig småsur.
Jag kallade dig muppen, och du kastade en kudde i huvudet på mig..
.. det blev kuddkrig och det slutade med att båda la sig ner helt slut, och det var nära att ögonen stängdes.

Det var perfekt i flera månader, innan det kom in en i ditt liv, som bara var ute för att förstöra. Och såra..
Såra dig, såra mig. Såra oss...
Oss, oss, oss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0