Jag vill springa på en öppen äng

Du förtrollar mig med din blick. Jag kan inte sluta kolla på dig, kan inte slita blicken från dig.
Jag väntar på den dagen, då du ska ta modet och hälsa på mig. Så vi kan sätta oss ner, och ta steget till och bli vänner. För du är en sådan kille jag skulle vilja kunna sitta mitt inatten och kunna dricka te i matbordet.
Eller kunna dela allt med, det finns inte många killar som har det jag vill ha. Men du är en av demdär få killarna. Det är nog många som vill vara som dig, din personlighet. Du som har ett bra motto i livet. Och du tar inget förgivet. Du tar vara på varje dag.

Jag brukar alltid falla för samma killar, alltid killarna som är ute efter en sak och sen dra. Du är ingen sån, du är den första killen som jag har träffat som inte är ute efter samma sak som dem andra.
Du är sårar inte, du tar vara på alla dina vänner. Du älskar dem och du offrar så himla mycket.

Dina föräldrar är stolta över dig, för du ger allt i skolan. Du satsar stort. Du kommer bli något stort.. Det kommer bli något stort, du och jag.. du du du

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina texter, är helt underbara.

Du är helt underbar. Gör mig en tjänst och aldrig sluta blogga. Då skulle jag inte ha något och läsa. Du gör hela min dag bara att du skriver blogg. Du är ett mirakel. Du är vacker. Du borde bli modell. Älskar hela dig, när jag ser dig i huddinge så lyser du upp hela världen. Du går där och skrattar eller du svänger med ditt hår, jag vågar tyvärr inte hälsa eller nämna mitt namn nu. För jag kan inte hantera pinsamma sitautioner. Och om jag skulle ha hälsat på dig, skulle jag nog ha svimmat. Du är bääääst!!!

2008-08-27 @ 22:10:44
Postat av: Lina

Svar : Jag är i chocktillstånd.... Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag ska inte tvinga dig och säga ditt namn. Men du gjorde mig så himla glad. Åååh, jag vet inte vad jag ska säga. Kom gärna fram och hälsa, men svimma inte bara. Ha-ha-ha! Nej, gör som du vill. Take care, underbara männsika (L)

2008-08-27 @ 22:12:57
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vågar bara in berätta vem jag är, blyg jag vet. Men du är så heltuff! Kolla bara dina bilder. Men asså jag ska samla mod och hälsa på dig någon dag. tuffingen <3<3<3

2008-08-27 @ 22:33:33



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0