Känner ni mig?

Kort är jag, men jag har blivit hela 1,61 cm.
Jag fyller år sent på året, 15 december rättare sakt.
Tränar gör jag även, innebandy. Sedan i februari 07.
Jag har gått på många sporter, blandannat - Fotboll, handboll, basket och många fler.
Min familj och jag bor i en lägenhet mitt i huddinge centrum, vi har en väldigt storlägenhet. Och här trivs vi. Även om vi ska flytta snart.
Jag går i åttan i skolan, det är stressigt. Men kul med lite seriöst plugg.
Min natruliga hårfärg är blond, men jag har hunnit vara brunett hela två gånger i mitt liv.
Livet är inte lätt har jag fått veta, och det finns bara en som vet hela mitt liv. Och det är min bästevän Jim.


Kommentarer
Postat av: anita

äähh, du är inte 1,61 cm du är typpp 1,56 eller nått palla leka lång........................ tönt

2008-08-28 @ 14:49:28
Postat av: Lina

Svar till anita: Haha, jag är inte 1,56. Lovar dig. Och en sak till, du är inte anonym på internet, och jag vet vem du är..

2008-08-28 @ 16:14:03
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0