Känsla.


Mamma,pappa och Jimmie. Jag älskar er, vill bara att ni verkligen ska tro mig. Ni är så himla mycket för mig. Jag är inte den bästa, jag kan kanske inte så mycket, jag är inte bäst i skolan. Men ni ska veta att jag försöker. 
Jag gråter när jag skriver detta, för jag kan inte skriva ner mina känslor för er. Ni är så grymma!
Mamma; Allt du har gjort för mig och hur du har ställt upp för mig går inte och beskrivas. Du är så bra, du är så grymt bra. Jag älskar dig mamma.
Pappa; Din humor och ditt skratt slår allas.. Eftersom du alltid får mig och skratta även om jag mår dåligt. Jag sitter och kollar mig runt i lägenheten, jag kan inte tänka att jag bor här, med er. Jag älskar dig pappa!
Jimmie; Jag ställer upp för dig, du ställer upp för mig. Du offrar hur många saker som helst för att jag ska ha det bra, jag fick vara hemma inatt, för att du ställde upp för mig. Jag älskar dig brorsan!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0