Kisskiss

Jag kollar in i dina blåa djupa ögon, finns jag kvar där inne? Om jag stirrar in i dina ögon. Och hoppas på och se mig själv där inne.
Jag offrade allt, mitt liv, mina vänner för dig. Men ändå så gled vi isär, jag tappade alla känslor och dina dog ut.

När jag lyssnar på låtar som påminner om våran tid, så känner jag kärlek, lycka och gråt.
Kärleken var så stark.
Lyckan var otroligt mäktig, den fanns inom oss.
Gråten var med hela tiden, vi grät. med varandra, utan varandra.

Varje gång jag ser dig, så vill jag krama dig. Och bara rusa in i ditt liv igen. Men tiden är över. Våran tid är över.
När jag ser bilder från våran tid, så vill jag inte tillbaka dit. Jag vill inte gå igenom samma skit en gång till, inte leva i samma helvete en gång till.

När du ser mitt namn på vänlistan på facebook, eller kontaktlistan på msn stannar du upp då. Och funderar på och skriva till mig, funderar du på och ringa mig när du ser mitt namn på mobilen, vill du ringa mig då? Eller hoppar du bara över mig. Det är en fråga jag ställer mig själv varje dag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0