Komplicerat

När du satt på din sängkant, jag stog framför mig.
Du la dina tjusiga händer runt min midja och berättade hur vacker jag var i ljuset jag stog i.
Att du sa en sådan sak, då ska man känna sig stolt och vacker. För du utnyttjar inte ett sånt ord..

Du ställde dig sakt upp, och drog undan min lugg som låg ivägen för min mun. Dina plomnon färgade läppar ville kyssa mig, men vi fick inte. Vi fick inte bli kära..

Efter vi har stått och kollat varandra i ögonen i 3 minuter så kunde vi inte motstå frestelsen och kyssas. Vi började tok-kyssas.
Du satte mig på ditt skrivbord, medans vi kysstes. Jag ville inte sluta, du ville inte sluta.

Min telefon ringde, men ingen av oss brydde sig om det.
Jag kände mig stolt, att du kysste mig. Att jag skulle få känna dina bedårande läppar mot mina..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0