Kyss någon annan

Jag har terrat jim hela kvällen med " Han är så snygg " , " tror du att han gillar mig? " Haha. Stackarn!
Men jim loggade ut för att han skulle sova och jag ska väl sova snart också tror jag.

Har även fortmaterat om datan nu, eller min andra data. Jätteskönt faktiskt, den är jättesnabb nu. Så laptopen läggs nog på hyllan, eller iallafall bordet brevid sängen.
Är faktiskt riktigt trött och vill lägga mig och tänka, drömma och bara ligga och kolla i taket i mörktret och le, för mig själv.

Ska på toa nu och borsta gaddarna, sen sova tror jag. Jag tycker om er, ganska mycket. Ni glädjer mig. Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0