Min dröm inatt

Jag drömmde något hel knas inatt!

Jag och benny blev vänner igen, vi var jätteglada och visste inte hur vi skulle "fira" våran vänskap typ. Så vi fick tipset och åka till Turkiet. Så vi berättade för alla vänner och min pojkvän och hans flickvän att vi skulle åka dit i två veckor och alla accepterade det och önskade oss all lycka.
När vi står på arlanda så säger vännerna hejdå och vi går iväg.
Det vi inte visste var att dem skulle ta flyget efter oss, så vi sätter oss på planet och börjar åka. När vi kommer fram så checkar vi in på hotellet. Packar upp våra saker och går ner till hotellets pool.
Vi badade och solade, och tiden tickade på. Nu skulle vi gå och äta middag. Då ser vi våra vänner sitta där, inklusive pojk och flickvännen. Så vi blev chockade men jätteglad, men ändå lite besvikna efter vi skulle umgås bara vi i två veckor. Inge mer med det. Det blev natt och alla gick till sina hotellrum, och jag och benny hade ju samma hotellrum, så vi smög iväg på natten ner till stranden och badade.
På morgonen så sov vi längst eftersom vi var uppe sent. Så vi blev väckta och så.

Det skumma är att det är andra drömmen irad som jag drömmer om att jag och benny blir vänner, eftersom vi är osams nu. Så på morgonen så är det jätteläskigt, eftersom jag inte vet om detta har inträffat eller inte!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0