Miss me when im gone

Nu är jag någolunda glad iallafall, förstår mig inte på mina utbrott!
Ska duscha snart, när mamma och pappa kommer hem. Gillar inte och duscha när jag är ensam hemma, hör inte om det skulle komma in någon i huset. Minns när jag alltid ringde angelica förut när jag skulle duscha! Haha.
Innan jag ska duscha ska jag faktiskt göra en macka, och jag är lite glad. Jag tog nya bilder idag också!
Bra va!?
Lägger väl upp dem senare, eftersom jag redan har lagt upp två på bilddagboken. Haha.
Nej, vi hörs senare. Puss


Minns ni den här bilden? Jag gör det iallafall! :)
Den är från december.
En viss person vid namn filip gillade den bilden, haha.

Kommentarer
Postat av: Nicole

bilden är bedårande

även om det är från december så är den vacker (vet att man kan skämmas över gamla bilder)

2008-08-07 @ 21:17:16



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0