Någongång blir aldrig

Så många gånger vi har sakt " Vi får ta och se någongång "
Men vi ses inte ofta, ibland av någon slump kanske.
Jag trodde att det var för du var äldre än mig och inte ville träffa mig. Men sen började jag kolla igenom våra sms. Och då såg jag att jag hade skrivit på nästan alla gånger du frågar om vi ska ses, att jag inte kan.

Så det är nog mig det är "fel" på, eller det är mitt fel. Att vi inte ses...
Att förlora en sån vän som dig, det smärtar. En gång tidigare, har jag förlorat dig. Då gick jag ensam, på min väg. Du gick ensam, på din väg. Jag kunde inte le. Jag fejklog inför alla. Eftersom jag inte vill verka ledsen.
Någongång, någongång..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0