När du ramlar ner, hjälper jag dig upp

Träningen gick skit, tänkte bara på marcus. bråk, gråt och kärlek
Sen satt jag med bt ett tag, tog bussen hem. Duschade.
Imorgon ska jag iallafall in till stan och köpa hår, hahaha!
Sen på kvällen ska jag träffa jim, bra. Måste prata ut. Har väl ungefär tremiljoner saker och prata om.

Kollar på sex and the city nu, gråter även. Vet inte varför, säkert för att jag och marcus bråkade. Eller det var nog inget bråk, vi pratade, skrek lite på varandra, grät lite, la på, ringde upp, sa ingenting, grät, sa ; Jag älskar dig, la på. Han ringde mig nyss och sa förlåt. Min älskling, 17 år. Han fick massa pengar, blommor utav mig. Men somsakt, vi ska in till stan en hel dag snart. När,när,när?


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

usch vad jobbigt det är att bråka med pojken :(

2008-08-22 @ 05:36:49
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: evelina

om du är arg och sur på hnm så låtsas att han är jag, och så stjuter du så hårt du kan. :P ;) <33

2008-08-22 @ 17:07:53
URL: http://teaterflicka.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0