regn regn och återigen regn

Det regnar här, eller säkert hemma också. Jimmie ska sova kvar och då måste ju såklart jag vara kvar, toppen. Nej!
Är på jättedåligt humör och har ont i bröstet/revbenen/ryggen och känns som jag ska spy och har svårt och andas. Vet inte vad som är felet eftersom jag mår jätteilla!
Jag har hostat sönder min hals också, och kommer ha knäcka mina revben snart eftersom jag bara hostar. Klaga är jag bra på just nu!
Men iallafall, mår verkligen jättedåligt och känner bara för och sova lite mer. Somnade nämligen i två timmar vid fyra. Skönt, men när jag vaknade fick jag reda på dåliga nyheter och blev på dåligt humör.

Kan ju inte vara ute heller eftersom det spöregnar. Aja, slänger in en bild och så hörs vi senare. Ska sova lite nu. Tycker om er, ni är bra!


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: hihi okej:D

2008-08-09 @ 20:35:06
URL: http://sojung.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0