Rockstar

Hejsan !
På innebandyskolan bytte jag grupp, orkar inte berätta varför eller något. Men ja.
Jag hade iallafall jättekul idag och efter så stannade jag och emma kvar i tomtberga och hade hela hallen för oss själva, men när alla andra hade spinning så gick vi iväg, så började jag skratta när några hade träning. Sen såg emma att några hade typ 3 liter saft, så jag la mig under dunken där all saft var i så drack jag tills jag fick saft i örat? Haha.
Aja, sen när jag kom hem så gick jag, mamma och pappa och åt på olerrys (?) Det var gott, men jag gick hem tidigare för att jag skulle duscha och sen träffa jim. Och vi gick runt och bara tog det lugnt..

Ska iallafall ta det lugnt och kolla klart på någon film nu. Puss.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0