Rus.

Jag har tänkt länge nu, i snart ett år. Varför du alltid skulle trycka ner mig? Berätta hur värdelös jag är.
Du kunde ringa mig mitt inatten och skrika på mig, och sen skratta åt mig. Med dina äckliga kompisar. Sen lägger du på. Jag började undra mer och mer varför jag alltid svarade. Så tillslut sluta jag svara när du ringde.
Den senaste månaden har du ringt, och ringt  och ringt. Jag har inte svarat. Vägrat!
Nyss skrev du en kommentar i bloggen, inlägget efter detta.. Läs från P.
Varför Patrik, jag vet inte vad du vill mig. Såra mig? Smutsa ner mig? Vad, vad, vad? Jag är besviken. Och sårad, ledsen..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0