Så alla brats kan gå omkring

Hej hjärtegull!
Jag har kollat på film, se upp för dårarna. Gud vilka minnen!
Sen har jag även klippt mig, eller bara topparna. Slitet. Vilket slit-jobb! Nej, skojar med er!
Mamma tycker att jag ska klippa mina toppar ofta, så ofta jag kan. Eftersom jag inte vill raka av mig håret, så då kan jag klippa lite. Sen låta det växa lite, sen klippa lite.
Och jag har ju mitt löshår, så det syns ju inte så mycket om mitt andra hår är kortare, och det växer ju alltid ut igen.

Ska måla mina naglar nu, pusskalas!

Kommentarer
Postat av: catrin

Mmm det är mkt jobba för att hålla håret snyggt =) Men man känner sig alltod som en ny människa när man klippt sig, oavsett längd

2008-08-28 @ 16:26:53
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: natalie´s

ja vill också ha lösis :)

2008-08-28 @ 16:31:03
URL: http://natalies.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0