Säg mig

Du säger att du älskar mig och aldrig kommer tvivla på det.
Du säger att jag är så otroligt vacker, vilket ljus jag än står i.
Du säger att jag är underbart snäll, även om jag beter mig som skit.
Du säger att du talar sanning.


Jag tror att jag är kär i dig, för du får mig att må kanon bara jag tänker på dig.
Jag tycker att du är världens snällaste, för du skulle aldrig ljuga för mig.
Jag tycker att du är otrolig fin.
Jag tycker om din personlighet.
Jag talar sanning.

Eftersom du får mig att le när jag tänker på dig, så tänker jag på dig nästan hela tiden. Jag gillar dig, och jag vill att du ska förstår mig helt. Inte bara försöka förstå mig.
Jag har alltid en öppen famn för dig, och jag finns för dig i alla lägen. Det är inget jag bara säger, utan jag menar det också. Jag offrar så mycket för dig. För att bara få se dig, för att du ska må bra.
Jag har hittat en riktig ängel, en fin ängel. Ditt utseende glänser och din personlighet skiner, du är så underbart härlig!
Hittar igentligen inte ord, men jag försöker. Så gott jag kan, och jag vet att du ser detta snart.. När du kommer hem från din träning. Du är klar 23.30. Då har du duschat och lagt dig i sängen med datan. Klickar in på bloggen och läser detta. Jag vet det!
Och imorgon är det din dag, då är det din födelsedag! Och jag har köpt en sak bara.. För du har allt du vill ha, men nästa vecka ska du och jag älskling in till stan, jag ska ge dig allt du pekar på.

Jag tycker om dig, jag gör verkligen det!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0