Saknad

Filip, jag saknar dig så oehört mycket.
Som jag brukar säga, jag vill bara se dig, och krama om dig. Så skulle allt kännas så mycket lättare. Eftersom dina kramar hjälper, brukar du säga. Och jag håller med dig.
Jag får för mig att du är med mig, jag hör din röst.
Och jag vill inte att du ska lämna mig, som du gjorde för ett tag sen. För jag är så tom utan dig. Jag behöver din lycka, din värme, ditt skratt och din personlighet. Har aldrig träffat någon som du, någon bra vän som du.
Du fyller ut mitt tomrum i hjärtat, och med dig så känner jag mig trygg. Du är så mycket för mig.
Jag tvivlar inte på att jag älskar dig, det gör jag absolut inte!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0