Sammanfattning sommaren 08a

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
ja, det gjorde jag!
- dog någon som stod dig nära?
Han stog mig inte jättenära, men han dog iallafall..
- vilka länder besökte du?´
Emh, har bara varit i Finland isommar ^
- är det något du saknar sommaren 2008, som du vill ha sommaren 2009?
Innebandyskolan är kul, sen lite annat..
- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Finns så himla många bra saker!
- största misstaget?
Fell in love with oscar.
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Rethosta och min ledsjukdom.. Migrän och bläa
- bästa köpet?
Eh, vet inte
- vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, många saker!
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
But you left me in the rain, jag hatar att jag älskar dig, Nej det finns många!
- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Nog lika..
- vad önskar du att du gjort mer?
Solat och träffat en viss person lite mer.
- vad önskar du att du att du gjort mindre?
Sovit, tråkat.
- hur tillbringade du din midsommarafton?
Eh.. Var med familjen.
- blev du kär i sommar?
Ja.
- hur många förhållanden?
Ett.
- favoritprogram?
SATC
- bästa boken du läste i sommar?
Haha. läste bara en bok x'd
- största musikaliska upptäckten?
Älskar allt!
- något du önskade och fick?
Han
- något du önskade dig men inte fick?
Han
- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Åkte till Ljusdal
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Haha, nej usch!
- vad fick dig att må bra?
vännerna
- vem saknade du?
Han
- de bästa nya människorna du träffade?
Alla nya!
- sommarens sötaste?
Marcus
- sommarens hetaste?
Det var nog oscar
- sommarens största kärlek?
Oscar
- sommarens besvikelse?
Oscar
- sommarens bästa?
Allt! nästan
- sommarens snällaste?
Jim!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0