Sebastian

Min lilla kissiekatt, du kan vara bra söt du. När du sover :) Hah, skojar bara. Jag tycker om dig, även om du kan vara så otroligt jobbig.
Vi fick lilla sebbe av Jimmies kompis Johan när han bara var några månader. Kollade nyss på ett kort som jag har på skrivbordet när han var pytteliten. Tänk att han har varit så liten sa jag.
Om några dagar blir lilla sebben 3 år. 
I tre år har du hängt med, haha. Herregud säger jag bara.
Det roliga är att alla älskar honom, även fast han är så jobbig. Han är inte kelig, han vill inte sitta i knät men han ska vara med vart man än är. Han älskar mamma och Jimmie. Mig är han bara ivägen för, haha. Nej han bråkar med mig bara, vi har våra små fighter. Haha, han vinner alltid. Eller springer iväg.
På bilden står han lutat mot en vägg och kollar på mig, sötnosen min.

Kommentarer
Postat av: L-HP

Verkar vara en riktig personlighet. :-) Katter är härliga.

2008-08-22 @ 12:43:43
URL: http://lhp.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0