Segt

Jag har nyss kollat på film, har sett filmen sisådär 150 gånger kanske, såg den varje dag med Sandra en hel sommar. Skit jobbigt!
Men iallafall, min bror Jimmie kommer kanske och hämtar mig snart, är på landet hos mamma och pappa och det är helt dött här, så jag får vara ensam hemma ikväll. Hehe.
Det är ju typ lite halvbra väder, sol i fem minuter, sen går den i moln sen samma sak hela tiden så det går ju inte och sola eller något.. tråkigt.
Hoppas bara på att Jimmie vill hämta mig, annars tar jag 10.15 bussen imorgonbitti eftersom den har slutat gått nu, typiskt!

Nej, ska logga in på face nu. Hörs!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0