She wants to move


Hej snyggingar! Jag var ju ute med jim från åtta kanske till halv elva.
Vi tog det bara lugnt och sånt, har inte gjort så mycket. Jag är bara så jävla trött!
När jag kom hem tog jag dubblad dos medicin, för att det skulle värka bättre, och jag känner det redan! Woho.
Jag ska sova jätte tidigt ikväll, och jag är så himla trött. Fattar inte hur jag kan vara det eftersom jag sov till halv tre idag? Men jag börjar bli sjuk nu, försyld! Tråkigt men sant. Lyckas alltid.

Tog en liten snygg bild på mig själv för en minut sen, woho.

Kommentarer
Postat av: Jonas, din baby! ;)

Du är sexig, grrrr! ;)

2008-08-06 @ 23:06:00
Postat av: Lina

Men jonas då :')

2008-08-06 @ 23:06:50
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: cissi

synd, innebandyskola snart ju,, <3

2008-08-07 @ 00:22:58
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0