Skolan = dåliga matvanor

Vi drog upp några tjejer i klassen idag efter lunchen att vi inte äter och sånt.
Min lärare har klagat på mig två dagar nu varför jag inte tar mat, eftersom jag sitter och kollar på när andra äter. Min mat på sommarlovet.

  • Frukost, mixar ihop hallon och banan med yoggi.
  • Lunch, sallad, tomat, majs, gurka, kyckling och vitlöksås.
  • Middag, det mamma serverar eller ute.

Min mat när skolan är igång. 

  • Frukost, inget.
  • Lunch, inget.
  • Rasten, lite godis
  • Middag, om jag hinner.
  • Kvällsmat, en macka
  • Plus att jag oftas har träningar, och jag hinner oftas inte äta. Och om jag hinner så är jag inte hungrig. Och detta är bara för att skolan drar igång och allt blir stressigt. Jag är trött, då blir jag lätt sur, plus ingen mat är ingen energi. Dricker en cola istället för lunch..
    Ja, ni förstår.


    Kommentarer
    Postat av: Linda

    cola till lunch is the shit, haha nämen vafan gör som mig när de blir stressigt "antingen så hinner jag, eller så hinner jag inte, var vänlig acceptera!" x)

    2008-08-21 @ 17:32:53
    URL: http://bbaggen.blogg.se/



    Kommentera inlägget här:

    Du heter? :
    Kom ihåg mig?

    Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

    Har du en blogg jag kan besöka? :

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0