Småhändelser..

Skriver inga namn, endast ålder. Blir kul då. :'D

Jag sitter och pratar i telefon, sen hör jag en barnröst ( Han som sjöng är 6 år ) går och sjunga " Var är boooxen? dääääääääär e boxen, Its a baaag in booox! "
Har nog aldrig skrattat åt en sån liten pojke!

En 18årig kompis ska försöka ragga på mig. 
 - Hej, emh... emh... Jag har tappat min nyckel, skulle jag kunna få bo hos dig?
Jag : Emh.... ahvisst? 
*Någon i bakgrunden i telefon* : VA? HAR DU TAPPAT DIN NYCKEL? MEN DU LÅSTE JU UPP NYSS?
Hahahahahahahaahha !


Nu nämner jag namn, eller bara jim :)
Sen även, jag och jim pratade om hur jag skulle ta reda lite saker. Så säger jim den bästa lösningen!
Jag ska säga detta till en kille tycker jim : tjenare fan.. tänkte bara höra.. gillar du mig?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0