Smärta, gråt

Jag ligger här och tänker, fan vad ont det gör i hela mig. Jag skulle aldrig tro i hela mitt liv att Marcus skulle vara otrogen mot mig, men så sa jag samma om Oscar också.
Jag är rädd, att någon ska utsätta mig för samma helvete igen, eller någon annan i min omgivning. För det gjorde så himla ont när jag gick igenom detta.
Eftersom jag är lite svartsjuk av mig, och att Marcus umgås med mer tjejer än killar dagligen, så blir jag lite sur, men jag blir nog sur, för jag är så rädd och förlora honom.

Jag vill glömma det som hände, och inte oroa mig dag in och dag ut, men smärtan och rädslan kommer alltid finnas kvar inom mig, djupt inom mig..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0