Svullen (?)

Tada!
Nu har jag nätshoppat mina ( snart .... ) hörlurar, använt läppglans som svullar upp läpparna ( aaaaah, panik! ) Och så har jag dansat till härlig musik.
Snart ska vi äta mat, mumsigt. haha!

Börjar fundera på om folk är sega och svara på sms, det tar ungefär fem-tio minuter mellan varje sms. Snacka om segt. Jag och simon smsade ju, och så skrev jag något. Och han har inte svarat ännu. Två timmar! ( och dem kallar mig seg?! )
Nej nu ska jag fixa mitt gräsliga hår, puss!


Ett par älsklingar!

Kommentarer
Postat av: erik

thanks, you too ;)



btw, grymt coolt headset ;D

2008-08-03 @ 19:23:20
URL: http://eerikandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0